Stereo Pictures

revolution

An Apple a day keeps Windows away!

picture-1.jpg

FINNALLLLLLLLYYYYYYY!!!!

Astazi am reusit intr-un final sa-mi pun si eu mac OS 10.4.8 pe PCul meu!IM SOOOOO FUCKINNNN HAPPY! šŸ˜€ šŸ˜€ šŸ˜€

Deci este fenomenal!Am si uitat de tot ce inseamna Windows!!!

Cu toate ca il am pe alt hdd si fac dual boot nici nu ma gandesc sa bootez de pe acel hdd in Windows XP!

Nu imi mai trebe XP,Vista nimic!

Am tot ce vreau! šŸ˜€ (ok am sa mai bootez XPu cand mai vreau sa dau ceva in retea;dar aia se intampla f rar so…. šŸ˜€ )

Am pus mac OS 10.4.8 pe un HDD Maxtor 80 GB IDE!

Instalarea a durat cam 12 minute!

Mi-a recunoscut tot ….. nu a mai trebuit sa fac nimic!(in yo face Windows!)

A intrat in OS…..mia aparut ceva updates pe care nu leam facut!aaaa ba da am facut update doar la Itunes!

Imi booteaza incredibil de repede!undeva la 10 secunde!

Poate este mult dar daca miar boota si windowsu undeva pana in 10 secunde ar fi prea frumos!

Totul merge foarte smooth and quite!

Intr-o ora jumate de cand il am nu am prea putut sami dau seama de multe trickuri….de cam ce este capabil!

Poti face print screen normal sau poti selecta doar portiunea de ecran la care vrei sa faci prin screen!

Widgetul care iti arata ce temperatura este afara (in Timisoara) este in sfarsit capabil sami dea o temperatura corecta (sau na + – 1,2 grade)

Netu merge blana!Downloadu de la o sursa fixa merge blana (130 de kilo) in windows merge max 125 dar de obicei cam la 119 ii este lui bine šŸ˜¦

Nu am instalat prea multe deocamdata!

Skype pe care nu lam testat inca!

Yahoo messenger care este in versiunea beta si cam face figuri!dar 80% este ok!

Firefox care merge impecabil!(chiar nu sunt prea curios de Safari! apple im sorry šŸ˜¦ šŸ˜› )

Si Azureus care iar imi merge fff bine!

Verdictul va fi dat atunci cand imi voi instala CS3! atunci sa vedem daca comenteaza ceva cu toate ca nu prea cred!ramane sa vad cum se va comporta!

Cu toate ca ma asteptam sa mearga prost spre ok si ca nu are aceleasi performante ca si pe un mac……mac OS 10.4.8 imi merge impecabil (cu riscul de a ma repeta) si deocamdata nu am nimic sai reprosez!

Este perfect!

repet DEOCAMDATA!(nu stiu de ce sunt sceptic šŸ˜› ….. dar este prea frumos sa fie adevarat šŸ˜€ )

Oricum trebe trecut in calendat cu rosu : PRIMUL BLOG SCRIS DIN OS 10 šŸ˜€

July 4, 2007 - Posted by | OSX

2 Comments »

  1. ce entuziasmat esti šŸ™‚ m-ai facut curios! Daca as fi vreun fiu de bogatan ti-as fi facut cadou un MAC šŸ™‚ pe bune!

    Comment by PiticStyle | July 4, 2007 | Reply

  2. bah multzam!crede-ma si eu as vrea ca tu sa fi ceva fiu de mega magnat si sa-mi faci cadou un mac! šŸ˜€ dar daca nici tu nici eu nu avem parinti care sa ne cumpere dragostea…..nu vrei sa cautam ceva moshi care sunt pe moarte si vor sa fac un act de caritate?huh ce zici? šŸ˜€

    Comment by murdamw | July 4, 2007 | Reply


Leave a Reply

