Stereo Pictures

revolution

oare eram prea incantat?

mac_osx.jpg

hai sa va zic ce am mai facut,vreti? 😀

pai miam facut update de la 10.4.8 la 10.4.10!

totul a mers perfect!

dupa aceea ma mancat sa fac update si la kernel…..am deskis terminalu am tastat pe acolo ce am tastat dupa aceea pray and restart! 😛

buuuunn!a mers nu a comentat nimic!

mergea super bine totul!

mam pus pe net sa-mi iau Perian (ceva codecuri pentru QT)….am luat cand am dat dublu click pe respectivul .dmg surpriza!!!!NO MOUNTING!

am zis ca este corupta imaginea!si mam pus si am luato de vreo 5-6 ori si la fel!

Pana mi-am dat seama ca DiskImageMounter s-a dus pe poola!

OK!am zis sigur se poate rezolva!E….. eu nu am reushit!!!! x( (asta nu inseamna ca nu se putea rezolva 😛 )

am incercat sai dau mount din DiskUtility,din teminal sa drag and drop .dmg-ul pe DiskImageMounter nimic!!!!

am luat un alt programel care pretindea ca face mount (Mount mi se pare ca il cheama :P) nimic nici ala!!!!

ce credeti ca a urmat?

restart si re-instaleaza 😀

acuma este totul ok!dar iara ma mananca sa fac update la kernel! 😀

ce sa mai intamplat?

am renuntat la muCommander (chiar nul foloseam si arata ffff urat! )

am renuntat la Y! Messenger….. este chiar penibila versiunea de mac os!Adium in schimb este f fain!singuru lucru care nu este asa de fain la el este ca nu pot sa primesc fisiere doar sa trimit!dar am mail am skype totui chill! 😀

Ma simt nevoit sa revin asupra a doua remarci pe care leam facut in postul trecut , si anume :

1. placa de sunet

deci mp3-urile oricum sunt pe doua canale deci e normal sa mi se auda pe doua boxe! miam luat ceva update pentru sunet si un app SoundFlowerBed (nush cu cat ma ajuta asta) si acum mai trebuie sa fac rost de ceva DVD sau ceva film HD,dolby sum sum sa vad daca a avut vreun effect updateu!

Efect in sensul daca mi se aud toate boxele!Pentru ca effect a avut deja….mai imbunatatit calitatea sunetului pe boxele din fata care se auzeau deja! 😀

2. OSX este usor de folosit! probabil ca din cauza hype-ului sau pur si simplu sunt eu idiot am scris kkt acolo!este usor din pct de vedere ca tastatura imi este la fel si tot am la fel cum sunt eu obisnuit!Daca as avea “a real deal mac” cum am zis cred ca miash prinde un pic urechile in tastara aia!sunt ffff multe shortcuturi(care bine inteles le pot folosi si acum) dar ce este cel mai naspa sunt simbolurile de pe taste cu care nu am de unde si cum sa fiu obisnuit!Ca OS oricum nu este greu!

ce am mai facut?

miam pus Google Notifier!este un app micut care sta in bar si te atentioneaza cand primesti vreun mail sau ceva in Gmail!

Si ceea ce vroiam de mult (prin toate filmele am vazut asta 😀 ) cand primesc mail am pus sa-mi zica MAIL MOTHER FUCKER!(bine asta se poate sin in windows….dar acu am facut rost de sound 😛 )

Eram cam sceptic in privinta Safari-ului!

Dar sincer e chiat tare!

Nu mai e Firefox deafault brower!

Dar le folosesc pe amandoua!

dati un google dupa safari!si vedeti daca este ok si pe windows!

mie in windows nu mai placut deloc!Slow as fuck!

na cam atat pentru astazi!

revin….

much love

murda

July 13, 2007 - Posted by | OSX

No comments yet.

Leave a Reply

